BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
************************************************************************************************

Buku-buku TELAGA BIRU

PENGHANTARAN PERCUMA

PENGHANTARAN PERCUMA
********** Sepang / Putrajaya / Serdang / Bangi ***********

Wednesday, April 28, 2010

Khusus Buat Peminat Hlovate (Jemari Seni)













































Buat peminat-peminat HLOVATE..
Dapatkan koleksi buku-buku HLOVATE di Damai Book Cafe


SEMUA BUKU DIJUAL DENGAN HARGA RM19 SETIAP SATU..

PENGHANTARAN KE RUMAH SECARA PERCUMA DI SEKITAR KAWASAN DENGKIL, BANGI, PUTRAJAYA DAN SERDANG.

Tuesday, April 20, 2010

Hafalan Solat Delisa - Sungguh Meruntun Hati!! Indonesia Bestseller


(RM19.00)

Kisah isnpirasi selepas tsunami di Acheh. Sebuah kisah kehidupan yang diceritakan daripada pandangan seorang anak perempuan yang berumur 6 tahun.

Delisa anak perempuan bermata hijau, bening, dan umurnya baru mencecah lima tahun. Dia hidup dalam keluarga yang sentiasa membuatnya tersenyum ceria. Dalam suasana keluarganya yang sebegitu, dia cuba menghafal bacaan dalam solat dengan bantuan ibu dan kakaknya.

Namun Tuhan lebih tahu apa yang lebih baik untuk hamba-Nya. Tsunami datang melumatkan senyuman pada wajah Delisa. Tsunami mengambil segala-galanya, keluarga juga kaki kecilnya. Yang tersisa, hanya dia dan ayahnya, dan dalam keadaan sebegitu, apakah Delisa mampu tersenyum seperti dahulu dan menyudahkan hafalannya?

"Buku yang indah ditulis dalam kesedaran ibadah. Buku yang mengajak kita mencintai kehidupan, juga kematian, mencintai anugerah juga musibah, dan mencintai indahnya hidayah."

Habiburrahman El-Shirazy - Penulis best seller Ayat-ayat Cinta

Nota kaki : Jangan risau dengan bahasanya, buku ini diterbitkan dalam edisi Bahasa Melayu oleh PTS Litera Utama Sdn Bhd.

Buku ini sangat menarik, telah dibaca oleh anak-anak saya juga. Sangat banyak pengajaran yang terkandung didalamnya. Kepada yang berminat untuk menyewanya hanya perlu membayar RM3 untuk tempoh pinjaman selama sebulan.